Wednesday 1 May 2013

I'm Engaged

Assalamualaikum.

01052013. Tarikh yang aku akan ingat sampai bila-bila. Even it is a simple thing for others, but for me, its my engagement day :)

Actually, benda ni last minit planning. LAST MINIT ok! Semalam 30 April baru bagitau tau dak. Dah la baju takdak, apa pun takdak. Tapi, benda baik kan, Alhamdulillah, sepupu aku pinjamkan semuanya. Thanks jugak to my the best friend ever, Aisyah Ali. Thanks sebab jadi runner aku, bawak aku pi giant dab pilihkan tudung, bawak aku pi mekap. Thanks :D Syukur Ya Allah di atas semua pertolongan ini.

Aisyah, Ain, Afiqah(Bakal adik ipar)

Me with Safuan and Sarah


Thanks sayang :D

Me with Suzi

Me with manisan

Cincin pengikat janji :)

Tau tak, rasa sangat ketaq, SANGAT! Sangat takut. Masa bakal mak mertua nak sarung cincin tu kan, Allah, hati aku, lutut aku dah lembik habis siakkk. 
Aku rasa macam aku takmau cerita banyak, takdak idea. Allah permudahkan segala urusan aku :)

Aku sebenarnya agak rasa bersalah, sebab sekarang aku tunang time entrepreneur week. Time course aku kena menega, hmm aku tak rancang pun semua ni. Aku balik pun sebab adik aku masuk ICU. kebetulan ja buat tunang ni sebab aku ada kat rumah. Totally rasa bersalah. 

Tapi, alhamdulillahh la dah selesai semua langkah pertama. :)

Ditaip oleh : Tunangan orang :)

No comments:

Post a Comment